دیدار سرپرست و معاونین اتحادیه استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز

دیدار سرپرست و معاونین اتحادیه استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز
دی 7, 1400
324 بازدید

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حجت الاسلام اسکندری سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همراه با معاونین اتحادیه استان با حجت الاسلام موسوی […]

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حجت الاسلام اسکندری سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همراه با معاونین اتحادیه استان با حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم کلانشهر اهواز دیدار کردند.

در این نشست ابتدا حجت الاسلام اسکندری با بیان آمار اتحادیه و تعداد دانش آموزان و مربیان فعال گزارشی از روند اتحادیه داده و افزود: رسالت اصلی اتحادیه در مرحله اول نخبه یابی و نخبه پروری و در ادامه جریان سازی و کادر سازی برای انقلاب می باشد.

ایشان در ادامه صحبت های خود دو بازوی اصلی و کمک حال اتحادیه را مربی و دانش آموزان دانست که در نبود هر کدام کار این تشکل را بی معنی می کند.

در پایان نیز ایشان ضمن درخواست برگزاری نشست های منظم و فصلی با نماینده ولی فقیه در استان و شنیدن رهنمود های ایشان از امام جمعه اهواز خواستند تا کمیته‌ی نوجوانان با راهکارهای حل مباحث بصیرتی، علمی، قرآنی، فضای مجازی و … تشکیل شده، همچنین از نوجوانان و دانش آموزان تشکل در فرایند برگزاری نماز جمعه استفاده شود.

امام جمعه کلانشهر اهواز ضمن تشکر از برگزاری جلسه گفتند: اهمیت کار شما، کار با جوانان است. مسولیت شما حساس و سنگین است؛ اگه روی نخبه یابی و استعدادها کار بشود و اتفاق بیفتد، این حلقه مفقوده در کشور که کار را برای انتخاب مسولین و مدیران سخت کرده، به راحتی حل خواهد کرد.

همچنین ایشان با یادآوری خاطره خوب سالهای گذشته و حضور در مدارس و در کنار دانش آموزان بود افزودند: مجازی شدن مدارس بسیار سخت بوده و ما همچنان مشتاقیم که در صورت حضوری شدن مثل سابق یک روز در هفته در خدمت دانش آموزان باشیم.