افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب خواهران شهرستان اهواز – مدرسه دخترانه صدرا

افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب خواهران شهرستان اهواز – مدرسه دخترانه صدرا
بهمن 20, 1400
315 بازدید

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان،  دهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب دختران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان اهواز با حضور نماینده ولی فقیه […]

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان،  دهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب دختران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان اهواز با حضور نماینده ولی فقیه در استان حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، مدیر حوزه دبیرکل جناب آقای احمدی، جناب آقای مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام و المسلمین نبی زاده مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان و دیگر مسئولین استانی و تعدادی از دانش آموزان در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا برگزار و افتتاح شد.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد؛ امام جمعه شهرستان اهواز ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر از زحمات و نوآوری های دانش آموزان تقدیر کرده و نمایشگاه های مدرسه انقلاب را راهی برای معرفی انقلاب به نسل جدید دانست.
در ادامه نیز حجت الاسلام و المسلمین اسکندری، ضمن تشکر و تقدیر از دانش آموزان به جهت برپایی نمایشگاه، گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بعنوان پرچمدار کار تشکیلاتی با فعالیت مدرسه انقلاب در مدارس دستاوردهای انقلاب اسلامی را در میان دانش آموزان تبیین می کند.
 
در پایان نیز جناب آقای احمدی مدیر حوزه دبیرکل اتحادیه ضمن عرض خدا قوت گفت: نمایشگاهی که در آن تلاش و زحمت شبانه روزی کشیده شده باشد در بدو ورود مشخص است؛ و بنده از زحمات شبانه روزی شما تقدیر و تشکر میکنم.
ایشان همچنین افزود: در روزهای اخیر بازدید های زیادی داشتم اما سطح کیفی این نمایشگاه واقعا عالی بود و روایتگری شما دانش آموزان بسیار خوب و با برنامه بود.