جلسه سرگروه های خواهر با سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار شد

جلسه سرگروه های خواهر با سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار شد
دی 4, 1400
260 بازدید

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان جلسه سرگروه ها و فارغ التحصیلان خواهران اهواز با سرپرست اتحادیه استان خوزستان حجت الاسلام ایمان اسکندری برگزار شد. در […]

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان جلسه سرگروه ها و فارغ التحصیلان خواهران اهواز با سرپرست اتحادیه استان خوزستان حجت الاسلام ایمان اسکندری برگزار شد.
در ابتدای جلسه جلسه حجت  الاسلام اسکندری ضمن خیر مقدم و تشکر از سرگروه ها و فارغ التحصیلان اهواز  بر انجام فعالیتها و جشنواره ها و برنامه های محوری اتحادیه تاکید نمودند.
در ادامه ایشان به ضرورت اینکه مربی در ابتدا باید خود را رشد داده و تربیت کند تا بتوانند تاثیر بسزایی بر دانش اموزان بگذارد، پرداختند.
ایشان افزودند: خیلی مهم است  که اعضای انجمن و فارغ التحصیلان و سرگروه ها به عنوان افسران جنگ نرم  نقش افرینی کنند و با حضور پررنگ در برنامه ها در کنار دانش اموزان باشند، دشمن خود را به سختی می اندازد با نخوابیدن و سختی دادن به جسم و روح خود نقشه های پلیدی برای شیعیان میکشند، ما نیز موظفیم  و باید با برنامه ریزی دقیق و جذاب دانش اموزان را هدایت کنیم تا از چنگال و حربه های دشمن خارج کنیم.