جذب و عضویابی هدفند دانش آموزان استان خوزستان جهت تصدی در مدارس این استان برگزار شد.

جذب و عضویابی هدفند دانش آموزان استان خوزستان جهت تصدی در مدارس این استان برگزار شد.
تیر 5, 1401
251 بازدید

  یه گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان استان خوزستان: جذب و عضویابی هدفمند دانش آموزان استان خوزستان حهت تصدی در مدارس این استان بعد از سه […]

 

یه گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان استان خوزستان: جذب و عضویابی هدفمند دانش آموزان استان خوزستان حهت تصدی در مدارس این استان بعد از سه سال کرونایی برگزار شد.

?مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان خوزستان از جذب دانش آموزان مدارس این استان با هدف تصدی و فعالیت فرهنگی و پرورشی و آموزشی خبر داد.

?به گفته این مقام مسئول:طی هفته گذشته باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده در تمامی دفاتر انجمن های اسلامی شهرستان های این استان از جمله اهواز مسجد سلیمان هویزه و سوسنگرد و آبادان و سربندرو … برگزار شد.

?حجت الاسلام اسکندری تصریح کرد:با توجه به اینکه کلاس های تحصیلی مدارس در سه سال اخیر با فراز و نشیب های پیچیده ای از شرایط کرونا برگزار می شد اتحادیه انجمن های اسلامی استان به صورت مجازی در دوسال ابتدایی کرونا فعالیت خود را انجام میداد و با توجه به افتتاح مدارس در سال اخیر و سال های آینده امسال توانستیم با عضویابی هدفمند نوجوانان و دانش آموزان جدیدی را به خانئاده بزرگ انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اضافه کنیم.

?در پایان حجت الاسلام اسکندری ضمن ابراز امیدواری از این طرح گفت: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده و هدف هایی که در پیش داریم فعالیت های جذاب علمی تفریحی و فرهنگی زیادی را بنا به انجام داریم.

پایان خبر/۳۱۳